شایعه ها
 
VAMPIRES ARE REAL
سه شنبه 18 / 10 / 1390برچسب:, :: 21:18 ::  نويسنده : Mohsen Takalloozadeh       

بعضی ها میگویند که خون آشام ها به آب مقدس و  نور و خورشید و سیر و آتش حساسیت دارند!!!! خوب به علت تغییرات شیمیایی که در بدن خون آشا مها بوجود امده است بدن انها به جای ساختن ویتامین د زیر آفتاب برعکس عمل میکند و این عمل در طول زمان باعث ضغیف شدن خون آشام میشود اما همین طور ماندن در سایه و تاریکی نیز در طول زمان باعث ضعیف شدن خون آشام میشود همانطور که انسان ها نیز در اثر دوری از خورشید آسیب میبینند. بیشتر خون آشام هایی که این تغییرات شیمیایی در بدنشان ایجاد شده است مسیحی بوده اند پس حساسیت به آب مقدس هم رد میشود انسانی؟ شده به سبزیجاتی یا میوه ای حساسیت داشته باشی؟ به یه چیز خاص مثلا فندوق یا مثلا نیش زنبور؟ خوب خون آشام ها هم همینطور اگر یه روزی یه خون اشام یه روزی به سیر حساسیت داشته که دلیل نمیشه همه ی خون آشام ها به سیر حساسیت داشته باشند! همینطور که حساسیت به آب مقدس و سیر رد میشود حساسیت به آتش هم درست نیست. اگر یک انسان در  آتش باشد چه میشود؟ خوب قطعا پخته میشود. و در نهایت میمیرد خون آشام هم همینطور هیچ چیز خاصی وجود ندارد که حساسیت خون آشام ها را به چیز خاصی ثابت کند. این ها دلیل برشایعه نمیشود و البته خون آشام ها خاصیت های جالبی دارند مثلا سرعت بالایی که در انجام کارها دارند مثلا همین راه رفتن که خون آشام ها خیلی سریع میتوانند راه بروند.پس این قابلیت های خاص دلیل میشود که کمی نسبت به انسان ها قوی تر باشند ان هم برای اینکه از خون بیشتری استفاده میکنند اما این قوی بودن دلیل نمیشود که فقط با فرو کردن نیزه یا چاقو در قلب بمیرند هر خون آشامی مانند انسان های عادی ممکن بمیرد همین. شایعه ها فراوان است واقعیت چیست من هم نمیدانم



نظرات شما عزیزان:

arian
ساعت9:56---19 آذر 1391
man khodam y vampire hastam nagid in alan pesar jav gireo in harfa na...vaghean hastam vaghti kasi jaeesh zakhm mishe kheyli joloe khodamo migiram ta naram tarafesh..agaram hafte ee 2 ta 4 bar khon nakhoram khol misham...
پاسخ: سلام. نه حرف شما رو رد میکنم نه قبول! هرکسی میتونه ادعای ومپایری بکنه ولی باید مطمئن شد! فقط ی سوال، از کی ومپایر شدی؟!


novinpardaz
ساعت21:41---18 دی 1390
شرکت نوين پرداز در شعار هر ايراني يک وب سايت در نظر دارد که وبلاگ ها را با هزينه تنها با 42 هزار تومان به همراه هاست و دومين رايگان و مديريت محتواي کامل و مجزا طراحي کرده و در اختيارشان قرار دهد اين فرصت را از دست ندهيد.
براي مشاوره و سفارش با ایمیل و شماره زير تماس بگيريد:
novinpardaz.iran@yahoo.com
يا در وقت اداري با اين شماره:09378461826
نمونه کارهاي وبلاگ هاي تبديل شده به سايت توسط شرکت نوين پرداز :
www.whmc.ir
www.turkfd.com
www.sibbaner.ir
www.mob4u.ir
و
.
.
واگر يک جامعه مجازي فراتر از کلوب خواستيد ما با قيمت کم اين امکان را براي شما فراهم کرده ايم.
دمو: www.netpatogh.ir
www.parspatogh.ir
همين سيستم را براي شما راه اندازي ميکنيم با هاست و دومين رايگان فقط 54 هزار تومان.
و
فروشگاه gid کاري از شرکت نوين پرداز ايران برنامه نويسي شده از صفر با امکان ارائه مشارکت در فروش براي بالا رفتن فروش با هاست و دومين رايگان فقط 59 هزار تومان.
دمو : www.asiapars.com
www.novinpardaz.ir

در صورتي که سيستم هاي ديگري مد نظر شما باشد با ما حتما تماس بگيريد تا با هزينه اندک سيستم مورد نظرتان را طراحي و در کمترين زمان ممکن در اختيارتان بزاريم.با تشکر گروه طراحان ايراني نوين پرداز.

براي مشاوره و سفارش با ایمیل زير تماس بگيريد:
novinpardaz.iran@yahoo.com
يا در وقت اداري با اين شماره:09378461826


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
درباره وبلاگ

برای کشف حقیقت خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان VAMPIRES ARE REAL و آدرس mtvampire.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 25
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 25
بازدید ماه : 69
بازدید کل : 82899
تعداد مطالب : 41
تعداد نظرات : 23
تعداد آنلاین : 1